پیام تسلیت مجامع اسلامی ایرانیان به مناسبت درگذشت هوشنگ کشاورز صدر، از فعالان خستگی ناپذیر راه استقلال و آزادی ایران

 

 

در سوگ هوشنگ کشاورز صدر

 با کمال تأثر با خبر شدیم که آقای هوشنگ کشاورز صدر از فعالان خستگی ناپذیر راه استقلال و آزادی ایران و از فعالان دیرین جبهه ملی ایران، کارشناس مسائل کشاورزی و اقتصاد ایران و مشاور آقای ابوالحسن بنی صدر نخستین رئیس جمهوری ایران، امروز 26 بهمن  1391برابربا  14/02/2013 چشم از جهان فرو بست.

مبارزه در قاموس آقای کشاورز صدر امری دائمی محسوب می شد از اینرو وی در نظر و عمل، هم در دوران استبداد شاهی و هم در نظام ولایت فقیه، ازمبارزان با این دو نظام استبدادی و از فعالان سخت کوش جبهه استقلال و آزادی ماند.

صفات و ویژه گیهای شخصی اعم از عمق دانش ومعرفت وی، مناعت طبع، تواضع در عین تهور، سخت کوشی و خستگی ناپذیری و استقامت در برابر سختی های دوران تبعید، روحیه استقلال طلبی، چهره پر نشاط و امیدوار به استقرار آزادی، انسان دوستی و ایران دوستی و ...از زمره صفات بیشمار و حسنه ای است که وی متصف بدانها بود و بدان الگویی برای همه مبارزان راه استقلال و آزادی ایران بود.

بی شک حاصل تلاش بی دریغ وی در فردای آزادی ایران، در زیست آزاد هر ایرانی و در نشاط و شادی چهره هر ایرانی به زنده ترین وجه، خود را نمایان می سازد و به ثمر می نشیند.

مجامع اسلامی ایرانیان با بزرگداشت وی، ضمن عرض تسلیت به همسر محترم وی، بانو زریون و فرزندان برومند وی آقای مازیار و خانم بهاره و به همه یاران و دوستان و مبارزان راه استقلال و آزادی، برای بازماندگان وی صبر و برای روح وی شادی وَ رحمت مسئلت دارد.

26 بهمن 1391

14فوریه 2013